Thursday, January 21, 2010

E.V.

Namı diğer cahil
Namı diğer kendini bilmez
Namı diğer 5 dil...

Dün biri Mutlu Tönbekici ile röportaj yapmış, öne çıkan başlık: "Parti verip, sonra da kimsenin gelmemesi korkusu benim hayatım"

E.V. yorum yapmış: "dili o kadar uzun olursa korkar tabii keh meh" minavalli, tam hatırlamıyorum cümleyi
Sonra da silmiş, neden korktu ise artık

Bre cahil, bre dangalak, bre densiz
sus be yahu, edep yahu
konuşma, konuştukça iğrenç cehaletin daha da batıyor gözüme
İrrite oluyorum
Ve hayır kıskanmıyorum/z hayal ettiğin gibi, sadece dizlerimi dövüyorum; gerçekten
kabiliyetli, dolu dolu adamlar varken bir vitrini işgal etmene, bizim Türkiye diyebilme densizliğine, ve kendine gazeteci diyebilme lüksüne ağlıyorum.

Roma Amerikan Üniverstiesi nedir ne değildir diye bir kişi bile mi bakmadı yahu?
yuh yahu
edeb yahu

18 comments:

  1. 30'unu geçmiş poser bi başka oluyor yahu.
    UGG'da giyiyormudur acaba ?
    hahaha

    ReplyDelete
  2. "Renk gelsin diye profil resmimi aynı bırakıp sadece renklisini koyuyorum" Hz. E.V.
    22.01.2010 - 10.48

    ReplyDelete
  3. "Geçenlerde Doğu Akdeniz Üniversitesi öğrencileriyle bir araya geldim, söyleşi ve ardından kitap imzası yaptım." Hz. E.V.
    21.01.2010 / Takvim

    ReplyDelete
  4. aynı yazıyı hem gazetport'a koydum, hem takvime, çok akıllıyım ben

    ReplyDelete
  5. ahahahahahaha
    kömür sarışın :)

    ReplyDelete
  6. yahu bu nası badaklıktır be..ay çok fena..

    ReplyDelete
  7. yemin ederim paris hilton daha anlamlı konusuyor çoğu zaman

    ReplyDelete
  8. paris hilton çakma değil, bildiğin sarışın hahahaha.. o da mı çakmaydı yoksa ?

    ReplyDelete
  9. çakma olsa ne olacak, akıllıyım taklidi yapmıyor ki
    bilakis iyice aptala yatıyor, takdir ediyoruz ailecek

    ReplyDelete
  10. hayır o kadar gazeteci ki, böyle abdi ipekçi cinayetini filan yazıyor. demiyor ki birisi de, "bu konular sana extra large gelir, extra large" diye!

    ReplyDelete
  11. dese ne olur ki?
    yüzü mü kızarır sence?
    ama önümü tıkamayın minvalli üçüncü sınıf kompozisyonu yazar

    ReplyDelete
  12. oy bıcı bıcı
    paul abisini de okurmuşşşşşş

    ReplyDelete
  13. Sen ben değilsin ki Rahşan'cım, ben de sen değilim. Bırak serbest kalsın :) isteyen istediğini retweetlesin, ona da karışma

    bahsi geçen rahşan, rahşan gülşan
    aptal bi RTsi ile ilgili ayar verdikten sonra :))

    ReplyDelete
  14. E.V bir gün giderken ? ahahahahahaha

    ReplyDelete
  15. "Eger sansliysaniz, elmayi ilk isiristan sonra hayatta boyle bir lezzet oldugunu anlarsiniz ve onsuz yasayamazsiniz:)"

    vurun beni, yaşayamam gayrı

    ReplyDelete
  16. "bu ülkede genelde kitapları iyi satan yazarlara saldırıyor bazı kompleksliler; bu kadar açık!"

    bi siktir git pls, ltf, tşk

    ReplyDelete