Thursday, January 21, 2010

CAPPUCCINO VS CAFE LATTE

Poser demek etiket demek ya..
Bakın sevgili gösteriş budalaları..madem bilmiyorsunuz öğrenin bari..
Eskiden kahve içme bahanesiyle değişik bir kahve siparişleri genelde Capuccino ağırlıklı olurdu, böylelikle kahve gibi tekdüze bir içecek yerine söylenişi daha "HAVALI" bir içecek gelirdi.

Di'li konuşuyorum çünkü şimdilerde bir Cafe Latte fenomeni sardı yurdumun dört bir kahvecisini..
Daha da komiği sabahları kahvecilere gelen takım elbiseli ciddi görünümlü adamlar latte ısmarlıyorlar..Gelen kadın milletinin çoğunluğu Latte'ci..özellikle de Caramel Macchiato'cu..
Şaka değil.

Bende yurdum görgüsüzlerine eğitim mahiyetinde iki kelam yazayım da kendinizden utanın.

1) Capuccino: Kahve üzeri süt kreması.(4/5 kahve, 1/5 süt)

2) Cafe Latte: Süt üzeri az kahve yani bildiğin Sütlü Kahve.(4/5 Süt, 1/5 kahve)

Sorarım sana şimdi sütlü kahve içmek için evde bu kadar debeleniyor musun sevgili yurdum poser'ı ?

5 comments:

  1. ahahahahha
    şerefsizim mehmet oldun sen :)))))))))))))))

    ReplyDelete
  2. tapaj hatamı düzelttim be.Gecenin bi vakti yazmışım..aşkolsun.

    ReplyDelete
  3. isimleri ya da hava oranı mühim değil, mühim olan lezzeti... evde sütü kaynatıp, içine karamelli kahveyi atıyorum; zerrece de gocunmuyorum, kassam isim bile koyarım :)

    ReplyDelete
  4. ha bir de bu artistik isimli kahveleri, kurukahveci mehmet efendi'yle yapanlar var ki :D

    ReplyDelete
  5. Kahve dediğin şöyle orta şekerli orta telveli olacak. O ismi havalı kahveler hiç mi hiç açmadı beni. Denemedim değil denedim ama yok sevmedim hiç birini...

    ReplyDelete