Tuesday, November 13, 2012

Ohannes Burger , Alsancak, İzmir

Ohannes Burger, kendi deyimleriyle hamburgerin anası değil, babası..Bu söylem kağıt üzerinde güzel görünüyor da, iş lezzete gelince ?
Notlarımı toparlıyayım hemen, Öncelikle hamburger konveyör'den geliyor, yani burger king'in de kullandığı yürüyen, altında ateş olan düzenek.Haliyle de pişimi standart, haliyle gurme edasıyla girip bana az pişmiş, eti sulu bir et pişirin dediğinizde siparişi alan çocuklar suratıma bakıp içlerinden eğlendiler :)
Durum böyle olunca et pişmiş geliyor, kötü mü ? Fena değil hakikaten, en azından Burger King ve McDonalds'ta yiyeyeceğinize gidin burda yemek yiyin ama beklenti çıtanızı özel hamburgerler gibi yükseğe çıkartmayın.
Yediğim burger, Cheese Burger 2X etliydi, peynir vasat üstelik gramajı da az o yüzden ara ki bulasın!
Kullandıkları yeşillik de 4.5'dan geçer..Hani kötü değil ama çok da istikrarlı değil, zira Ohannes Burger'e bir şans daha tanıdım, birkaç gün sonra tekrar gittim ;)

Gelelim Sidedish dediğimiz Burger yanında ısmarlayabileceklerimize, Combo tabak alıp, menüye 2 sos, 1 patates kızartması 1 de Onion Rings (Soğan Halkası) da aldım..

Onion Rings dondurulmuş ve soğuk geldi, bu kadar reklam yapınca insan istiyor ki elde kızarmış lezzetli soğan halkaları...Dondurulmuş yapıyorsan çok da lazım değil yemeseniz kaybınız yok.

Patates kızartmaları lezzetli ama yine dondurulmuştan yapıldığı için yağ çekiyor, üzerinde de güzel bir baharat karışımı var, sevimli..

Salsa sos ve Yoğurt/Mayonez karışımı sosların bu combo'ya en ufak bir lezzet katkısı yok, yemeseniz de olur.

Standart olarak Heinz Ketçap ve Mayonez kullanıyorlar, beğendim.

Sonuç: Gurme hamburger arzulayanlar için hayal kırıklığı ama Hamburger Zincirlerine çok iyi bir rakip.

Dikkat: Gerçekten dükkan içerisinde yapılan müzik yayınının sesi gereksiz açık.Misafiriniz olsa birbirinizi duyamazsınız.


1 comment:

  1. geldiğini bilseydim, uğrama derdim.:)

    creep

    ReplyDelete