Wednesday, January 20, 2010

Ne olacak bu Türk Blogger'larının hali ?

Yahu bu yurdum insanı denen tür siber alemlerde bi başka türlü olmuş.Bir blog turuna çıktım.Varoşlar, avamlar fink atıyor.
Abazalık denen ruhsal kavram milleti derinden etkilerken herkeslerde bir sosyal kanama halinde akıyo.
Vay canına..
Teşhircilik ötesine geçmiş insanlar..Saçma sapan psikolojik tahliller, salakça fanteziler, gerzek tespitler, herşeyi bilmecesine asalaklık derecesine yapılan laf sokmalar, oy oy oy...
Cehalet çağ atlamış...
Demek ki AGB ratingleri yalan söylemiyor..Taşra öldü yaşasın varoş.
Bir de dijital trendsetter'lar var ki onlar da meselenin trendy tarafları..yahu sen 2-3 sene önce almadın mı bilgisayarı ? Sen değilmiydin saatlerce oyun oynayan? hangi vakitte trendsetter oldun ? bu kendine koyduğun etiket aslında yurtdışındaki işleri takip edip, kendi sitende yarım yamalak çevirinle yayımladığından olmasın sakın ?
Hele kızların durumu..erkeklerin durumundan daha sakil..daha da ajite edici..sanırsın hepsi pamuk prenses..hepsi birer audrey hepburn..
yurdum poser'ı..
yerim ben sizin trendsetter'lığınızı...
iphone aldım hayatım upgrade oldu di mi ? :)

1 comment: