Monday, October 26, 2009

Eğlence

Eğlence derken ? diyecek kadar şuursuz değilim elbet.Tabii ki benim de kendime göre eğlenebileceğim eğlenme şekilleri mevcut.
Hoş insan büyüdükçe eğlenme seçeneklerini genişleteceğine iyice daraltabiliyor. Aslında sendromumuzla da alakalı açıkcası..
Bir de ne için eğlendiğimizle ilgili de ayrı bir durum var.
Her dışarı çıktığımda bokunu çıkartırcasına eğlenmektense, bokunu çıkartıncaya kadar keyif almaya çalışıyorum. Mış gibi yapmadım, mış gibi yapanlara da anlam veremiyorum.
-Lan bari keyif alamıyosun, Eğlenemediğin zaten belli..terket ortamı..
-Yok abi ben kasacam.
-Kasmayalım...gidelim..
-Terkedelim ortamı..
-Git sen bi...

1 comment:

  1. o bilumum "muş" gibiler öldürecek beni bir gün kesin

    aklımda kalan seneler sonra bir roxy gecesi, çok sarhoş, çok kalabalık
    bir kv gecesi, piyano başı
    bir 8 mart gecesi

    ReplyDelete