Tuesday, June 29, 2010

Yemek pişirmek ne değildir?

Dr. Oetker kek karışımı alıp kek pişirdim...
Hayır arkadaşım pişirmedin, hazır bir şeyi çırpıp fırına koydun, buna pişirdim dedin mi adama poposu ile gülerler

Geçen gün televizyonda bir yemek programına rastladım zaplarken, laz bir ağbi yemek pişiriyordu. Dedi ki: "duydum ki hazır beşamel satın alıyormuşsunuz. döverim, sakın bir daha yapmayın". O an adamın alnından öpmek istediğim andı. Bre beceriksiz, ha unu kavurdun sütü döktün ha o hazır karışımı alıp sütle karıştırıp pişirdin
harcayacağın süre aynı, ama lezzet mukayese kabul etmez.

bir de o gıdaları çocuklarınıza yedirmiyor musunuz? allahım nerede kızılcık sopam...

hazır pınar köfte aldım, pişirdim
sonra domates salçasını alıp bilmem ne karışımını ekledim, sonra ikisini karıştırdım kaşarla fırınladım
,heyooo yemek yaptım
Bok yemek yaptın
Bok yemek pişirdin

Bunları söyleyince, ah ama benim ne kadar az vaktim var biliyor musun?
Biliyorum arkadaşım, biliyorum
Başka dünyadan gelmedim ben
Kullanacaksan bunları kullan, senin sağlığın
ama bunu yemek yaptım diye yayınladığın zaman sana "çüş" denmesini yadırgama, eğ kafanı önüne, otur kabahatinle
Sen o şekilde yemek yaptı isen, bu kadar ahçı ne yapıyor????
Onların yaptığına ne isim vereceğiz?

Bana şununla gelmeyin, şerefsizim döverim: "orthoraxia nevrosia"

No comments:

Post a Comment