Thursday, October 28, 2010

Fem

Benim olmadin gozum gormuyor
Olesim var ya yurek yetmiyor
Seytani duydum cek git diyor
Beni gonderme
Benim olmadin yaniyor canim
Sorasim var ya dunum yarinim
Kafam almiyor bana mi kiydin
Derim ogretme
Kucucuk yuregimle ben sana
Adam boyu sevdalar buyuttum ama
Inandiramadim
Buyu bozuldu dunya yalan
Icimde bir seytan durmadan
Yagmurlar dusuyor uzerime
Yar benden geciyor bile bile
Emir kimden niye soldu cicegim
Sendin ben gonca femdim

böyle bugün...
http://www.dailymotion.com/video/xdt8lz_sibel-alay-fem_music

2 comments:

  1. Seden,
    Ne çok severdim ben bu kadını ya, ne güzel şarkıları vardı.. Bir rahatsızlık mı geçirmişti? ??
    Aman her neyse çok iyi geldi bana hemen dinleyeceğim ben de..
    ps.adam diye de bir şarkısı vardı değil mi?
    "durupda söyleyemediğin adımsa ... " :(

    ReplyDelete
  2. ya da durupda söyleyemediğim adınsa :)

    ReplyDelete