Wednesday, November 24, 2010

Sabah..

Sabah yediye on kala yemeyen içmeyen müşterim başlattı günümü

vurdum kafayı yattım akabinde. 9da kalktım, 9.10da cıktım evden, 10da ofisteydim.

arabada beşiktaş cd si kalmis, bende ööööllllleeeee bi havaya girmişim
taktım cd yi, açtım camı, güneş vuruyor, taktım gözlüğümü, eşlik ede ede gidiyorum.

Bir baktım bir ara bi amca dehşetle beni seyrediyordu.
Ne var ki, seviyorum takımımı, allah allah....

sizde dinleyin coşun, coşturun...

7 comments:

  1. Nasıl yani yemeyen içmeyen müşteri? Aklıma bir otel manzarası geliyor ve sabahın köründe consierge'de çalan bir telefon ve bir sürü saçma sapan istek...

    ReplyDelete
  2. italya saati ile sabahın 6sında kalkıp beni aradı :(
    kabus bir sabahtı

    ReplyDelete
  3. ben de beşiktaşlıyım len. afferin :)

    ReplyDelete
  4. kanım boşa kaynamadı sana :)

    ReplyDelete
  5. ulan şaka gibi, ben bu halimle beşiktaşlıyım desem buraları tribüne dönerdi, sırf bu yüzden bişi yazmadım..yukarıyı okuyorum da şaka gibi ahaahaha
    bizim bu kadar sadık kadın taraftar kitlemiz var mıydı be..

    ReplyDelete
  6. KADIN DEĞİL BAAAAYANNNNNN :P

    YAZSANIZ KENDİ KİTLENİZ OLURDU
    HEM YAZMA HEM BEKLE
    ARTİZİM BENİM

    ReplyDelete