Wednesday, December 8, 2010

Yaşlanırken tilt olduğum durumlar serisi-1

Bedenin yaşlanmasıyla aklın yaşlanması her daim aynı senkron'da gitmiyor sevgili okuyucu ama bazı olan durumlarda yaşadıklarım hep acaba ben yaşlanıyor muyum sorusunu aklıma sokuveriyor.
Seri'nin ilk bölümünü iletişim'e ayırıyorum.

Madde 1: İletişim her daim karşılıklıdır, eğer ben bir durum yüzünden karşımdakini arıyorsam nedeni bellidir.
Madde 2: İletişimden beklenti de karşılıklıdır, eğer benim bir beklentim varsa iletişerek görüşmem gerekir.
Madde 3: Karşımdakinden yanıt beklemek benim doğal hakkımdır öyle olmasa niye arayayım ?
Madde 4: Yaşlandığımın en büyük sebebi oturup bunun için yazı döşemem sanırım.
Madde 5: Siz siz olun aradığınız zaman karşınızdakinden sürekli cevap beklerken tekrar tekrar aramayın yoksa benim durumuma düşersiniz.
Madde 6: Bir de naçizane önerim, cehennemde inşaat işi yapsanız bile karşınızdaki insanı arayip bilgi verin, cahil birakmayin, mesajlarını öksüz bırakmayın...

No comments:

Post a Comment