Thursday, December 16, 2010

Yaşlanırken tilt olduğum durumlar serisi-2

seriyi alır devam ettiririm...
zira uyuzum...
üstüne bir de hırsız çıktım...

Sabahları virgin ve gevezeye alıştım arkadaş
çünkü bana paşa paşa şunu çalıyor düzenli:


ilk zamanlar diğer kanallarda yoktu
temiz bir insan olduğum için indirip cd ye de çekmedim
paşa paşa düzenli dinleyici olduydum
Koray karakterini de pek sevince alışkanlıklarım listesine girdi

Sabah bindir arabaya, açtım radyoya
bant yayın...
bildiğiniz sinirlendim arkadaş

aha da kendilerine diyorum buradan:
Hey baby – you can be my girl I can be your man
And we can pump this jam however you want
böyle yüzeysel bir karakterim
itirazı olan??? talk to the manager gayet nigger bir attitude ile söylendi hemde!!!
politically correct olamayacağım, zo zorry

No comments:

Post a Comment