Thursday, January 13, 2011

İnsan nasıl daha enerjik olur?

Mesela aşık olursun, için içinden taşar, olursun bir atom karınca
Enerji drinks? ıhhhh sevemedim oldum bittim tatlarını
spor? ooooo yeahhhhhhh ama en erken gidiş cumartesi sabahı. bendim di mi her gün minimum 2 saat yapan. nihahahhahha
güzel bir sevişme? uyyyyy fişşek ederdi
uyku? hadi canım, o baştan tembellik
meyva? hmmmm biri soyup getirse idi

işten çıkıp gidip annemi almam lazım, önümdeki liste daha bitecek 26 kalem işi işaret ediyor.
yapmasam, yarın üzerine gelecek bir 38 daha, aha da kriz
ben de enerji: sıfır
bildiğin bitti, kalmadı, ikea usulü

e madem işi yapamıyorsun, çık git al anneni eve götür? olmaz, ya biraz dinlenince enerji bir iki birim oynarsa?
tuvalete bile gidemiyorum, ayağımda bir ağrı
ama maşallah dil pabuç, post yapacak zaman var
beyinsizim diyorum, elixir inanmıyor...
mantık çık diyor, içim yat koltuğa uyu diyor
ofis sıcak nasılsa
camların filmi gelse, uyuyacağım
açık camla olmaz şimdi

çıkıyorum, karar verdim

No comments:

Post a Comment