Tuesday, March 13, 2012

kayıp

son 4-5 ayın ve dahi bir kısım geçmişin zararı kaç ilaçla biter?
ne zaman bir daha hatırlamam?
ne zaman bir daha aklıma bile gelmez?
ilaç mesela duruma üzülmeyi engelliyor, ama akla gelmesini engellemiyor
olmadık yerde patlamayı engelliyor, ama derindeki siniri almıyor
en bi eski koca mesela, oğluna tutuyor babamın adını koyuyor; hadi bunu bilirken unut ve hatırlama, kaybet
en bi dallama gidiyor babamın doğum gününde evlenmeyi seçiyor, hadi unut, hadi kaybet hafızadan, sil, hatırlama
o lanet hafıza ki ne içine alacaklarını seçtiriyor, ne de dışarı atacaklarını
her şey onun hükmünde
hadi git bir sürü yara yokmuş gibi davran
irade diyor oradan biri
neyin iradesi arkadaş? bağımsız cumhuriyete sökmüyor irade
diğeri çivi çiviyi diyor
hangi çivi? delik açacak yer var mı sence? çekici gördüğüm an tabanları yağlamaz mıyım sence?
biri tutmuş gelecek diyor
evet gelecek var, evet geç değil, evet daha yol uzun, evet daha yaşlanmadım, evet daha içimde var bir cıvıltı
öbürü tutmuş kısmet diyor
iteyim böyle kısmeti af edersin
seçimler diyor diğeri
doğru diyor, kim olduğumu saklamadan yapın bakalım aynı seçimleri, sizi yol nereye götürecek. Ben artık istemem, sıkıldım dediğinizde bile bakalım eski seçimler bırakacak mı yakanızı
kaba sığamamak ne güzel anlatır aslında
su değilim yahu ben, zamanla köşelerim oldu, katılaşan yerlerim oldu
sığamıyorum her kaba
yeni bir kap arıyorum sığabileceğim, sıkışmayacağım, kim bilir belki huzur duyabileceğim
arıyorum yalan aslında
henüz o cesaretim yok, sindim duvarın arkasına, duruyorum.

No comments:

Post a Comment