Thursday, March 1, 2012

yine kar

ömrü hayatımda muhatap olmadığım kadar kar ile iç içeyim bu ara
hatta ve hatta dün bir adım daha atıp kar topu oynadım akşam desem, kendime bile inanasım gelmez ama, evet dün akşam ben ellerimin donmasına aldırmadan, eldivensiz meldivensiz kar topu oynadım.
Tamam 3-5 dakika sürdü ama, oynadım işte...
ikram edilen önce flirtini akabinde bir kaç şişe consensusu sünger misali emmeyi başardım bir de.
Akşam 8den sabah 5e 9 saatin nasıl geçtiğini anlamak nasip olmadı, 1 saat misali geçti bitti. Heba edilmemiş bir gece diyeyim gitsin. İlacın güzelliklerinden biri, tekrar gülmeye başlatması, eskisi gibi kıkırdadık durduk kızlarla yol boyu, bağır çağır şarkı da söyledik, etraftaki arabalarda enteresan sahneleri de yakaladık.
Sahte, mahte. gülerek geçirilebilen dakikaların kıymetini bilmek lazım.

dışarıda gayet kofti bir kar yağıyor, sinek sinek. ama elimde kahve, sıcak ofis, hatta dekorasyonu değişmiş... bekliyoruz ki iş gelsin de para alalım, sinyaller bolca ama henüz elime para geçmemiş. Ama kahve güzel be bilog, eline alıp fincanını etrafı seyretmek bile güzel. bir de şu işler gelse, avansları gelse, paraya pula huzura tekrar kavuşsak. Çok yedi beni bu hal, hem de hiç beklenmedik zamanda vurdu. 4 aydır, bildiğin keçi sayıyorum para saymak yerine; yoksa bu günlerde ben kim ofiste oturup yazı yazmak kim... ve dahi depresyona yaklaşacak vakit bulmak kim.

Şu günler bitsin be bilog... Yerimi, yurdumu, paramı, pulumu ve dahi adamımı bilir olayım; sevmiyorum bu serseri mayın hallerini.
evim, sofram olmalı benim
evsiz, sofrasız adam olamıyorum ben
benden çıkıp, yaratığa dönüyorum
işte bu yüzden ilaç var
yaratık halime tahammülüm yok
şuraya tık
içindeki bu iken, ben olmak zor bilog...
ben ki domuz gibi güçlüyümdür, düşer kalkarım, yine ayakta dururum. kalmamış güç desem, değil. sıkılmışım ben. inanmaz olmuşum. belki az birazda ümitsiz.

Bak kafam oradan mine vagantiye gitti
sıra ile tıklanır yine bu şarkılar:
http://fizy.org/#s/1go8qx

http://fizy.org/#s/1m8yc0
: Non mi guardare, non lo senti il dolore. bakma bana, sen o acıyı hissetmiyorsun
http://fizy.org/#s/1fygfi sogno - hayal ediyorum

geçecek bu günler tabii, sonra dönüp ehe mehe geyiği bile yapılacak
ne günlerde denecek, ay nasıl yaptın diyecek birileri, bende gülüp ay sorma deyip utanacağım muhtemel
thanks to prozac, ağlamak mümkün değil
yoksa bu karlar tutmazdı buralarda, tutamazdı

No comments:

Post a Comment