Saturday, June 30, 2012

çıkmak lazım bu haleti ruhiyeden

üzerimde bir pijama tüm gün yatakta döndüm durdum
hatta dün akşam başladı yatak maceram
pijamalarım ve yatakta hazır yemek (cola, kadayıf dolması, dürüm çiğ köfte)
 
sonra , yeter artık dedim.  Önce bir arkadaşın evine geçtim, havuzdan yararlanmak hain planı ile.
Orada mutfak bir çağırdı beni
bloglara bakınıyordum ne yapsam diye
yine buradaki maharetli hanım çekti beni
tarifin orjinali burada: http://sutumesarellemekarisma.blogspot.com/2012/06/taze-baharat-kattm-pogaca-hamuru-yaptm.html

benim elimde taze otlar yoktu
açtım dolabı: biraz salame milanese, biraz siyah zeytin, az beyaz peynir, biraz çörekotu
2 bardak un fazla gelecekti, 1e düşürdüm, düz sirke yoktu evde balsamike hallendim, az zeytinyağı, az tereyağ
hepsini attım robota
kulakları çınlasın kedili mutfakların bızzzzztttttttt
sonra minik toplar

hop 160 derece ısınmış fırına, 20 dakika... kokular 10. dakika da yayılmaya başlıyor
dangerous!!!

2 comments: