Thursday, July 26, 2012

komik

net cevap vermemi engelleyecek cok buyuk bir belirsizlik olmadıkça, insanlara cevapları kırılıp dökülmeden vermeye çalıştım hep
hele ki yanıt evet ve hayır kadar net konularsa, extra cümle sarflarına pek girmem
hata yapmışsam da, ki insanım yapabilirim, he tamam özür dilerim derim veya telafi gerektiren bir durum ise elimden geleni yapmaya çalışırım
günlük bir sohbet içi, salaklık etti isem, ehe mehe der dalgaya vururum geçerim (pms hariç, o zaman canavarım evet)

etrafa bakıyorum, ulen bir yanlış bilgi vermişin, sana da işaret etmişiz, aga bu bilgi doğru değil sen bizi yanılttın.  Yapılacak sey belli değil mi? pardon beyler/hanımlar, kendimi yanlış ifade ettim, doğrusu şudur, hadi yola devam.
allahım bir kırıtmalar bir dökülmeler bir ama ama amalar.  Lan git, zaten çalmışsın vakit, üstüne üstüne devam etme.  dünyanın tek hata yapmayanı sen misin? Pardon bacım/abim, bilemedi dünya kıymetini.
Hele ki bunların, böyle başlayıp höt deyince korkan versiyonları var ki evlerden ırak, kardeş korkacaksan her topa girme, ya da limitin kadar gir. Sonra rezil olma.

Bok yedim diyerek, bokuna sahip çıkanlara, kanalizasyona yar etmeyenlere saygım büyük.

Sonra her şeyi bilirimcilerimiz var.
yok aga, bilemezsin her şeyi, ihtimal dışı.
100 yaşında da olsan olmaz o iş, hele ki göreceli kavramlarda. Gelme üstüme, seni de çürütüyorum bilmiyorsan, sonra yine gak guk. Yapma güzelim, bence deyiver cümle başına.  Hayır o öyle değil, pek iddialı kalıyor.

Komiğim/ciciyim/naziğim kızları: rica edeceğim benden uzak durun.  Ben değilim mesela.  Hele nezaket benim için pek göreceli, vaktimi çalmadan iş yapıyorsan başımın tacısın; yok beni irrite edip edip bir yere geliyorsak, üzgünüm o nezaket bana uğramaz. Hele cici kibar kızlarımız, çamura basamaz, strese gelemez, aksilikler karşısı yıkılır, karşıdakini de yıkar.  görüşmeyelim hanımlar/beyler.
Hele seyahatte isek, aman aman, ne olur gidin yanı başımdan.

bi de beni doldurmayın arkadaş böyle, sonra abuk sabuk yazılar düşüyor meydane.

No comments:

Post a Comment