Saturday, December 25, 2010

Sabah...2

This is not my life diye bir dizi var. Belki rast gelmişsinizidr.
Adam sabah uyandığında, kafasında bölük pörçük hatıralar vardır, emin olduğu tek şey ise oraya ait olmadığıdır. Dolabındaki bazı gömlekler bile kendisine küçük gelir, sanki hangisi olursa diye bir kaç beden yerleştirilmiştir.

O hisle uyandım bu sabah. Bir sürü parçam havada. Benim ama ben değilim...
Komik...Acıklı... İçeride büyük bir panik hissi... Kalbim deli gibi atıyor...Deli gibi düşünen bir beyin...durmuyor...duramıyor...çıkmam lazım birazdan evden, yapılacak bir sürü iş....
Aynı hava gibi koyu gri içim

2 comments:

  1. Seden ama benim gibi meraklı bir dişi için fazla üstü kapalı bir yazı değil mi?
    Şaka bir yana, bak bu da Ay'a özel! :)))) Hepimiz biraz sorgulardayız ya şu sıra..
    İyi hsonları olsun, şöyle en neşelisinden..
    E.

    ReplyDelete
  2. aslında kapalı değil Evrim
    tam bu kadar içimdeki hisler
    hala çıkamadım evden
    dışarıdaki insanları görmek bile korkutuyor bugün

    ReplyDelete