Wednesday, December 7, 2011

sapla saman

sapla samanı karıştırmamak lazım
anne red mi edermiş? olabilir, atlatırsın
hepimiz bir şeyler atlattık

istemiyorsun? evet, olabilir, ama bunu anlatacağın kişi ben değilim

and yes, değişmişim, hem de çok

ve iş ile bu konuları karıştırmayacağım
ve sen devam edersen karıştırmaya, işi de bir kenara koyarız ne var ki?
sana ilk adımları öğrettim, sonrası kolay

ayşe de mi bugün gitmiş? good for you
bana hiç mi bir şey ifade etmiyor?
evet, etmiyor
hayır, domuzluk yapmıyorum
evet, gerçekten içimden gelmiyor
evet, hataya hiç tahammülüm kalmadı
evet, benim de çok kusurum var
evet, bir daha kimse olmayabilir veya ordu olabilir, bilmiyorum
evet, çocuğa da kızgın değilim
evet, bir doktora daha gidip, başka yollar deneyip çocuğum olur mu bilmek istemiyorum

I'm ok, really ok
kızgın değilim
kırgın değilim
boşum sadece, duygusuzum bu işe
bitmiş...

bitmesin ister miydim? bilmiyorum, bildiğim o eksikliğe tahammül edemediğim, bir türlü taşların yerine tam oturmayaşına deli olduğum.
evet böyle daha iyi, evet hiç ağlamadım, evet hiç yüzüm düşmedi, evet bu kadar rahat kararı bende beklemiyordum.
ama artık anla?
ama artık bu konuyu kapatalım?
evet biliyorum annenin çok üzüldüğünü, ama senin hatalarını ben örtüp onu mutlu edemem.
e çünkü önce benim mutlu olmam lazım, çünkü yeter hepinizi ilk sıraya koyuşum.
hayır zamanla geçmez... istiyorsan bekle, sen bilirsin, karışamam.

ne olur, yeter mi bu kadar konuşmak? aynı yerde dönüp duruyoruz.

No comments:

Post a Comment