Sunday, January 8, 2012

39, 29 gibi değil

miş...
anladım.
örtülmüyormuş üzeri.
bazen bırakmak lazımmış oluruna
yeni nesil iyi imiş, hoş imiş ama insanın aklını belli bir süre oyalıyormuş
sonra öğretmek gerekiyormuş
bu da ayrı bir çaba imiş, ayrı yorgunluk imiş
benim en azından şu an istediğim değilmiş

inziva daha iyi geldi... yat kalk, pişir, gül, seyret, konuş konuş konuş...
neden gidip geldiğini anladım bu hafta
işin içine seks girdi mi, mecburiyetler bir parça devrede kalıyor
oysa şimdi? aklımıza her gelen ağızdan çıkıveriyor
kimse kimsenin lafına sözüne alınmıyor
bu hali daha çok sevdim
daha gerçek, daha doyurucu, daha huzurlu
allahtan çabuk capito.
tüm haftasonunu zorlamadım

Friday boy, thank you. Grazie mille...

4 comments:

  1. valla ben de sevdim evrimcim
    en azından akıntıya kürek çekmek yok
    huzurlu geçti
    sonra güzel haberler de geldi bu sabah
    allah büyük...

    ReplyDelete
  2. Bu sene Oğlak senesi hissediyorum.. :)

    ReplyDelete
  3. ahahahhaha
    bana boynuz senesi ancak :)))))

    ReplyDelete