Monday, May 7, 2012

sezon açıldı

dün yüzdüm ben
nihayet
tek başıma
biraz üşüyerek
ama buruşana dek sudan çıkmayarak

bir arkadaşımın evine el koydum dün, kendisi bir yere gidiyormuş bir geceliğine, kediler mediler hık mık derken atladım ben, bakarım ben, sen dert etme :)
önce güneşlenmekle başladım
yanımda ne mayo ne bir şey
geçtim bahçenin kıyısına
sütyen/külotta bikini olur yoklukta
döne döne yanarken, acaba dedim, olur mu ki dedim, bir ayağımı soksam ya dedim, bir baktım içindeyim
geçen hafta şile'de içim gitmişti
deniz değil evet, ama su nihayetinde, mavisi de var
önce bir iç titremesi
yüzmeye devam ettikçe, geçti
1 saate yakın yüzmüşüm
yorulmasına yorulmadım ama üşütmekten korkmadım değil
biraz kuruyayım derken de tatlı bir uyku bastırdı
hiç direnmedim
bıraktım kendimi
bir kaç haftanın uykusuzluğuna inat, nasıl güzel geldi
ohhhhh be yahu...
bu haftada ayvalıkta gözüm kararır mı bilinmez
ama mayosuz yola çıkmam arkadaş
private beach olmayacağına göre etrafta, herşeyi atıp girilmez
ama ne yalan söyleyeyim özlemişim çıplak yüzmeyi
özgürlüklerin en güzeli

No comments:

Post a Comment