Tuesday, June 12, 2012

kısa kısa

- geri geri gitmeyi becermeden, park etmeyi öğrenmeden trafiğe çıkmamak gerekir

- dar bir yolda, karşıdan gelen araç yolun yarısından fazlasını geçti ise, ve sana gelme bekle diye işaret verdi ise ve sen bana ne ya deyip burnunu soktu isen, ite ite geri gidersin.  Çünkü karşı arabadaki vakti bol ve kontağı kapatıp saatlerce beklemekten hiç sıkılmayacak biri olabilir.

- şayet geri gidemeyeceksen, burnunu sokmayacaksın (defalarca tekrar edeceğiz bunu)

- çok çaresizsen, aarbadaki müziği kapatır ve efendi gibi kusura bakmayın, yanlış yaptım ama rica edeyim, bu seferlik vs vs bir şey dersin, arabada son ses müzik ile elini kolunu sallamazsın, mazallah o el kola neler olabilir

- geçtikten sonra, camdan konuşmaya kalkarsan, canın çekişine göre manyak sürücü geri dönüp seni çok kötü taciz edebilir, dua etmelisin ki araç yeni tamirden gelmişti ve uykum vardı.

- kafayı kapamak, sana insan olmayı öğretememiş belli, trafik etiğini zaten mecburen pas geçiyorum. Bir yerlerde muhakkak kafam kapalı diye bana böyle davranıyorlar böhü böhü diye ağlaşırsın ama benim sana inanmamı bekleme, zira aynı hıyarlığı dini eğilimini görünüşü ile anlayamayacağım bir erkek yapsa, göreceği muamele aynen bu şekilde olurdu.

No comments:

Post a Comment