Wednesday, July 4, 2012

ELİN PARMAKLARI

Klasiktir ya, bir elin parmakları bile bir değil
Evet değiller ama, uyum içerisinde tüm ihtiyaçları giderirler
birinin görevini eksik yapması, geçici olarak kullanım dışı olması vs performansta düşüklüğü yol açar
Sanırım mutabığız bu noktada

iş anlaşmalarında, iş yerlerinde de aynı sebeple ilmek ilmek ördüğümüz düzenlemeler var

Şimdi be mankafa, ben üzerime düşenleri yapıyorsam, üzerime düşmeyenleri de yapıyorsam, bir zahmet azıcık kafanı bir kullan
De ki, ulan benim bankama gelecek evrak için benim kadını aramam, ondan sormam salaklık olur
zira olduğu yerde su an telefonla bile konuşamazken, benim bankamı araması mümkün olmaz
Hadi oldu diyelim, benim bankam, şirketimden bağımsız birine bilgi vermez
bilgi vermesi esas problem olur

Malın yükleme anı geldiğinde, benim akreditif metnim nerde ki diye bana sorarsan, sana pek kıymetli popomla gülmeme bozulma
Bu senin işi ciddiye almamandır ancak
Bu senin hadi neyse...
Saydırmakta ayrı israf

Şu sayılı günler geçse, işimin başına geçsem, bitse bu azap
sabır sınırlarım genişledi, daha bir dayanıklı oldum
peygamber çatlatan sabrım artık aşılması imkansız rekorlara gitti
her şey bir lokma daha iyi bir gelecek için

No comments:

Post a Comment