Thursday, July 5, 2012

kızaklı teyp ve direksiyon kilidi

insanoğlu tuhaf
olmadık şeyler pat diye bir yerlere götürüyor sizi
telefonda kısacık bir konuşma aklıma babamı getiriyor
benim daha minnak olduğum günleri
araba vw, kaplumbağa
direksiyon kilidi var
bir de kızaklı teybi
babam her akşam eve geldiğinde önce teybi kucağını alıp, sonra dilini hafifçe yandan dışarı çıkararak o direksiyon kilidini takardı
bir dönem camdan o sahneleri görmek olağandı, alışılandı, güvendi

ritüellerim kalmadı şimdilerde çeşitli sebeplerden

ama o konuşmada fark ettim ki, zorlandığım bir şey yaparken bende çıkarıyorum dilimi hafiften dışarı
üstümde ondan parça yaşıyor
o yüzden belki annemin babama kızdığında, beni de düşman bellemesi :)

yollara çıkmadan önce, kasetlerini ayarlayan adamdı benim babam.
Radyoların çoğalması, tembellik mi, zamansızlık mı bilmem, bende hep eksik o müzikler
belki de mırıldanmayı bıraktığımdan



2 comments: