Tuesday, August 14, 2012

Sans

İnsanin cok iyi bir esi olabilir
Cok parasi olabilir
Cok tanidigi olabilir
Bir suru seye sahip olabilir
Ama hayatta nefes almak icin, guven duymak icin, paylasmak icin, korkmadan her kosulda sirtini yaslayabilmek icin, gulmek icin, aglayabilmek icin, ogrenebilmek icin, sorabilmek icin ama en basta dedigim gibi nefes almak icin bir dosta ihtiyac vardir.

Bazi seylere sinirli sahip olmakla beraber, korkmadan ben olacagim, iyi kotu cig vahsi edepsiz ilkel gelismis her seyimi korkmadan onune dokebildigim bir dostum var benim. Ve bu hayatimin en buyuk zenginligi.
Dun dostluguma dil uzatmaya kalktilar benim, icim acidi, canim yandi.  Tanidigim kim varsa gidebilir, bes kurussuz kalabilirim, sagligim gidebilir, dibe vurabilirim, her sey olur hayatta.  Zaman gelir, baskalari ondan onde yer alir gibi olur, ona gostermedigim sabri baskalarina gosterebilirim, konusmayabilirim, gunlerce gormeyebilirim, ama bu demek degil ki digerleri benim icin ondan degerlidir, tirnagina degismem topunu.
Hayatta her rol gelip gecicidir, taraflardan biri olene dek ancak anne/baba olabilirsiniz ya da dost. Aksam da kiskanan/ozenen/deliren tarafa belirttigim gibi ben dostumu size degismem.  Sizin yeriniz ayridir, onun ki ayri.  Hayatta ondan fazla rol sahibi olmak istiyorsaniz, buyrun o olun, o olmanizi ben engellemiyorum.  Siz emek sarf etmiyorsunuz.  Beni suclamak/kiskanmak/yargilamak/yipratmak cozum olsa keske size. Seve seve...

No comments:

Post a Comment