Thursday, August 16, 2012

tertemiz

tertemiz bir eve, tertemiz bir yatağa uzanmanın şans olduğunu çoğu zaman fark etmeyiz
hele ki utuler de yapılmışsa, varsın dolap boş olsun
ama biri sizi düşünüp zeroları sıralamışsa dolaba, keyif sonsuzdur
tüm gün tertemiz anne evinde, tertemiz yatakta çalıştım
tamam kabul arada az bir şey geyik yaptım, ama o molaları hak etmiştim

uzaktaki son huzurlu gunde, odadan ayrılmadan hemen önce, tek basima yatakta otururken, yukarıdaki kuş  arkadaşlar mini bir konser verdi. ben kendimi toplayasıya bitti tabii ki, ama ucundan bir şeyler yakaladım işte.
isterdim dursun burada o video, ne zaman canım sıkılırsa dönüp bakabilirdim böylece, o anın huzurunu, bitişin keyif kaçıklığı ile minik süprizlerin güzelliği arasındaki o bir kaç saniyeyi hatırlatsın bana diye.
ama evdeki baglanti izin vermedi.
simdi, arabadan inip sarabi almak mı, yoksa uslu kız olup yerimde kalmak mı bilemedigim an.
zamana bırakıp göreyim en iyisi


ek: becerdim galiba


No comments:

Post a Comment