Monday, August 2, 2010

Özet özet

Çok sakin bir hafta sonuna göre, pek dolu idi aslında.

Cuma 5 gibi sevgili Edirne'den arayıp bagajda anahtarı kırdım deyince eve gidip yedek anahtar bulundu önce. Çok lazım olunca beyin bir anda çalıştı mı benden mutlusu yok. Allahtan çabuk sıralandı seçenekler. Anahtar kapıldığı gibi Yurtiçi kargoya, neyse zamanında yetişti her şey.

Eve gidince mutfağa giresim geldi.
şekeri ben 11 kaşık koydum, migrosta yarısı kakaolu yarısı sade kedidilleri vardı, yakıştılar. Blueberry ve nektarin. Pazar bir daha yaptım hatta, pek kolay, pek lezzetli.

sonra karnıyarık, biber dolması, pilav, cacık ve bu börek: http://www.portakalagaci.com/oburcuk/2006/03/_renkli_brek.html

89-91 arası pek moda idi bu börek, annem bir kaç tane yapar buzluğa atardı. Elimin ayarı pek iyi değildi, çok güzel olmadı, ama hatırladım en azından.

Tarçın yıkandı :) Van olmayan bir kediye göre tahammülü oldukça yüksek. Misler gibi oldu oğlan ve yumuşacık :)

Webber'e sevindim dün, Alonso'ya güldüm, Vettel'e kahkaha attım. Schumi'ye oha dedim. Mercedes hem nico'nun cezası hem 10 sıra geride başlayacakken eğlence konusu olacak ilk yarışta. Sutil'e üzüldüm, bahtsız bedevim.

Sabah 3te yükselen tansiyon ve bulantı ile uyandım, az bir kusma, bir ilaç, bir limon işi çözdü. Kafam ve midem hala aynı halde. Saat 4ü geçiyor, hala bir şey yiyemedim.

Sabah ofiste alarm sesleri ile karşılandık, hafta sonu çöken elektrik sisteminin tamiri yarım gün aldı.

Hafta sonu gazetelerinde boy boy tuba Ünsal hamilelik haberleri, neymiş, her hafta ultrasona giriyormuş. So fucking what? Hanım kızın biraz sorunlu olabileceği zaten malum hepimize. hiç mi haber kalmadı Allah aşkına?

2 comments:

  1. Geçmiş olsun Seden.:(
    Mız mız bir tip değilimdir, hani ölüme çeyrek kala hissi gelirse gak guk ederim ama BULANTI ya tahammülüm yok! O sebeple benim için ciddi ciddi büyük 'geçmiş olsun' sebebi bu durum!
    Evet ya ben ne zamandır karnıyarık yapmıyordum, iyi oldu hatırladım sayende.
    Ve tuğba...
    Nasılda merakındayım, nasıl nasıl nasıl!! :)
    E.

    ReplyDelete
  2. bir ara acep beyin kanaması mı diye kıllandım ciddi ciddi :) acı patlıcanı kırağı çalmazmış bir kez daha ispatladık :)

    ReplyDelete