Saturday, December 4, 2010

Yemek + Hayat..Sahicilik üzerine öz-eleştiri

Yemek,Gurme vs. Blog'larını izliyorum da maşallahları var herkes Stepford Wives tadında..
Bana da çok açık söyleyeyim yapmacık duruyorlar bu yüzden, yahu allahaşkına hayat sadece kek yapmak, restorana gidip foto şipşakcılık yapmak, şarap içmekten mi ibaret ? hele bir puro blog'u keşfettim şaka gibi..

Bazı bloglar var takip ettiğim hakikaten beğeniyorum,temiz yazı,düzgün ifade, netlik...
ama varoştan gelme olduğu gün gibi aşikar paçozların içinde yaşayamadığı,debelendiği ama aleme kendilerini teşhir ettikleri berbat blog'larında röntgenci sayısı inanılır değil demek ki türkler avam meraklısı..tevekkeli değil kadınlar saçlarını ölümüne sarartmak için kuaför'ün kapısını aşındırıyor vardır bir bildikleri demek ki..

Biz bunları okurken keriz miyiz ? Geçin abi bu -mışlı hayatı..Geçin politically correct ayaklarını..yemişim ben bu işi..gerekirse avamlaşacaksın, gerekirse delleneceksin, gerekirsen sofistike olacaksın..hepimiz böyle değil miyiz ?

Nedir bu gurme yazacam diye taşradan gelme yeni yetme zenginler gibi kasmaca oynaşmak..boktan mekanlarda ayşecik'lik oynamak..Sanki herkesin soyu kraliyet ailesi..yapmayın yahu..

Burda oyun oynamıyoruz, burda sahiciyiz..varsa var, yoksa yok, mışcılık, cilik,culuk yok :)
Yemezler..yoksa ? yerler mi ..hmm...

No comments:

Post a Comment