Sunday, January 15, 2012

ciyak

sakin sakin elixir bey ile telefonda aferinleşiyorduk
ve sonra ip koptu

telefon trafiği durmadı, zira aptal ex koca kardeşini işten atmış
ne o? skindirik elemanına biraz sert çıkmış kardeşi
yerim o alınan yerlerinizi
diğerinin aklını ve kardeş sevgisini double seveyim
arayıp abisi ağzına sıçmış, şimdi de ben sıçacağım diyen anneye ise koptum, sanırım 18 senede ilk defa kayınvalideme kopup bağırdım
evden atacakmış kızı...
şakasınız yeminle
türk annesinin oğul ile kız arasında kalınca yapabilecekleri ders 101
aldık dersimizi soktuk en münasip yerlerimize

en çok koyan şu an gücümün, paramın eksik olması
kızı yanıma aldığım gibi kapardım tüm çeneleri ama... kendim sığıntı bu aralar, nerde eski cengaverlikler?

hani gerçekten ciyak
şurda kalmış bu geceyi saymazsak 4 gece, sonra kalkıp 4 gün bu iğrenç ülkeden uzakta kalacağım ve nefes alacağım...

çarşamba doğum günüm bilog... hediyelere boğ beni :)))))
gerçi boğsan daha güzel hediye olur...
ama dur boğma, önce ben salı gecesi kendime hediye yaptım, yeni yaşıma taklalar atarak (ahahah yalan, esas ne yapacağımı yazamıyorum) gireceğim gece 12de :) sonra bir italya yapayım
dönüşte boğabilirsiniz
öptüms
& daraldıms

No comments:

Post a Comment