Tuesday, January 17, 2012

just an usual tuesday

otuzların son senesi
bitecek artık
daha akıllı, daha oturaklı olmak gereken yaşlar başlayacak
mesela daha edepli konuşmalı, daha az küfretmeli
daha yumuşak olmalı
daha özenli olmalı, kendine daha iyi bakmalı insan
yaşlılığı da düşünüp hobiler edinmeli
bu sene nasıl olsa her şey dümdüz oldu, kasırga geldi geçti üzerimden
elimde bomboş topraklar var
her şeyi baştan yapabileceğim topraklar
ne kadar aşk meşk sevgi varsa hepsi temizlendi, başka formlara dönüştü
en büyük aşk, arkadaş ve ortağa dönüştü
senelerin evliliği ayrı bir forma dönüşüyor bittikten sonra, mesela seneler sonra ilk defa doğum günü hediyesi aldı mesela, hatta hediyeleri, diyebilirim ki ilk defa bana bu kadar para harcamış :) para deyip geçmeyin, adamın en değerlisi :)
sonra emekliliğe hak kazandım...
şubatta ilk defa tam anlamı ile kendi şirketimi kuruyorum, mesela cuma günü ilk kendi işimin seyahatine çıkıyorum... kalbim pırpır...
kendime ait bir evim yok mesela, yeniden kuracağım hepsini
sevgilim de yok artık, hepsi sil baştan olacak (?)
değiştiğimi keşfettim mesela, eskisi gibi olmadığımı, olamadığımı.
rahat ettiğim tüm kalıpların dışındayım artık, çünkü eski kalıplar bana ait olmaktan çıktılar.
sıradan bir salı gibi dursa da, değil aslında...

No comments:

Post a Comment