Thursday, November 11, 2010

bir iş günü

sabah 7de başlayan iş günüm ertesi sabah 5te bitti
şimdi 3 saat uyuyup işe döneceğim
güya acenta olarak çalışıyoruz
hangi üretici bizim kadar çalışıyor merak ediyorum

bir de hamile kalırsam bir gün, bana şunları hatırlatın:
- ben hamileyim diye kimsenin iş yapmasına engel olmamalıyım
- ben doğum iznine çıkarken seden her şeyini 1 ay önceden teslim ettin değil mi diye sorun

büyük konuşmayayım ama sanırım ben öyle bir hamile olmam
cuma son gün, çarşamba cebren ve hile ile tüm makinesini kopyaladım, zira hiç bir şirket için açılmış tek bir dosya yok, laptop kendisi ile gidecek
maillerini bile kopyalattım
ama bilin şirket makinesinde hangi mail programı kullanılıyor?
windows live mail....

ev için bile uygun olmayan bir programı, nasıl bir zeka ile insan işte kullanır, allah aşkına aklı eren bana açıklasın

dün itibarı ile ocak 15e yetişecek 182 modellik sipariş poposuna patlayan seden, ayrıca yaklaşık 7800 mail içinden yürüyen siparişleri keşfedecek

ha 0 182 modelin, her biri için minimum 5 sayfa açıklama içeren dosyaları da tercüme edilecek tarafımdan.
Bayram tatili mi dediniz? 9 gün mü dediniz?
Popomla gülüyorum af edersiniz....

No comments:

Post a Comment