Friday, November 12, 2010

Saatlerimize bakıyoruz...

Evet, saatimize bakıyoruz
Cuma, 14.51
her hangi bir dosya devri yapıldı mı? hayır
Ne zaman gidiyoruz?
bugün son
Patron sorar, sen evden de bakacak mısın işlere?
Cevap verilir: ya tabii ki bakacağım, ama ben numuneleri göremem, Seden takip etsin

Patron x firmadan iş var mı diye sorar.
Cevap: evet var ama ben dönünce o işleri alacağım
Patron: E 4 ay biz o firmadan iş almayalım mı?
Cevap: evet, benim müşterim o, hem siz beceremezsiniz....
Patron: Ben odama gidiyorum, sonra konuşuruz!!!

Örnekteki patron 55 yaşında, 15 yaşından beri bu işin içinde, dile kolay 40 sene
diğer zibidi 28 yaşında, 5 senedir işin içinde
Densizlikten örnekler dinlediniz

diğer şirketlerde de hamileler bu haltları yiyorsa, neden patronlar hamile istemiyor gayet net anladım.

No comments:

Post a Comment