Thursday, November 11, 2010

İş Zekası

yazmak istiyor muyum bu konuda?
Evet
diyecek çok sözüm var mı?
Evet

Her şeyden önce, sanırım ben burada yaşadığımdan sonra hamile kalmaya tövbe ederim.
Eğer bu şekle dönüşeceksem, kesinlikle istemiyorum.
Her hamile kalan mı böyle? Bana mı bu rastladı?

Zıçtığımın vicdanı, konuşmama izin vermiyor. ama Allah aşkına insan izne çıkacaksa işlerini toplamaz mı? 4 ay olmayacaksa? Zaten daha burada iken işleri saldığın için her şey karman çorman, gerçi önceki senelerde de durum farklı değilmiş.

Müşterinize ya da imalatçınıza bağırmak için sebepleriniz neler olur?
Öyle sebeplere şahidim ki, bugüne dek kaçan müşterilere/imalatçılara nedense şaşıramıyorum.
Bir insanın İstanbul dışında büyümesi çoğu zaman artıdır, ama orada yetişip burada İstanbul'lu formuna bürünmek isterken adapta-terbiyede ipin ucu kaçtı mı, iki arada sıkıştılar mı iş zor...

2 ayrı katta çalışıyorduk diğer çalışanlarla, aralık itibarı ile tek bir katta birleşeceğiz. şimdiden izinden dönünce milletle nasıl kavga edeceğinin hesaplarında...
Yersiz huzursuzlukları sevmiyorum.

cuma'dan sonra 4 ay neyin ne olduğunu bileceğim.
sonrası için ayrı odaları umuyorum....

No comments:

Post a Comment