Monday, September 28, 2009

Çok Üzülüyorum

Bazen kesin hükmediyorum salak olduğuma.
Dünyanın en bilen insanlarından değilim, kendimi tanımlayacağım kelime asla entelektüel olmaz, ama cahil demekte haksızlık olur bana.
Limitlerimi bilirim.
En çok bilmeden bildiğimi zannetmekten korkarım. Fikri savunmak ile bilimsel bir gerçeği savunmak arasındaki farkı çok şükür biliyorum. bir de susmam gereken zamanı biliyorum.

Ama benim canım arkadaşlarım, bildikleri konuları kime aktardıklarını hala anlamadıklarında bildiğiniz üzüntüyü kemiklerime kadar hissediyorum.
Ah be canım arkadaşım, senin anlattığın kara cahil. Erkekler mars, kadın venüsün ötesine gidememiş, gidemediği gibi rahatça bilimsel çalışmada uyduruverir sana.
Israr ile herkes eşitmiş gibi davranıyorsun, değil güzel arkadaşım herkes eşit. Her üniversite bitiren eşekliğini bırakmıyor bahçede. Bırakmadığı gibi rahatça aha da ben oldum diyor. Hem oldum diyor, hem benden başkası da bilemez diyor.
Kime anlatmaların güzelim benim? İnanıyor musun herkesin öğrenmeye açık olduğuna?
bilimden anladıkları nedir hala bilmiyor musun?
Ah be güzel arkadaşım, boşa kürek çekmeler için var mı vaktimiz?

7 comments:

  1. zaten 3-5 yorumla bile çıkıyor ortaya, herkesin farklı olduğu... kadın-erkek ayrımına gelebilecek kadar standart elimizde hiç bir zaman olmayacakken; işte bireyler de kendilerini belli ediyorlar. Israrla hem de... Ben artık Saturn olmak istiyorum. Gazımdan kimse gelemesin yanıma :D

    ReplyDelete
  2. kaptın halkalıyı :(
    ben güneş olacağım
    yakıp kavurayım

    ReplyDelete
  3. aptalların konuşmasını duymayacağımız bir sistem olsa?
    bunları öldürsek veya kapatsak desem bık bık insan hakları dersiniz bana, ama bir korunma yolu olsun yawwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    ReplyDelete
  4. kulaklık var... misal dinliyprum şimdi:

    should i stay
    should i go

    ReplyDelete
  5. "or" var bi de... unutmuşum ama komasam da oluyormuş.

    ReplyDelete
  6. kulaklık çözüm değil ki
    kulaklık tüm sesleri kapatıyor
    benim dışımda tüm dünya salak değil ki, kendimi tümden kapatmak istiyeyim

    ReplyDelete
  7. cahil adı üstünde..kabul etmez..
    bi de okumuş cahiller var en tehlikelileri onlar..imkansız birşey anlatmak..

    ReplyDelete