Sunday, September 27, 2009

Sevgili Günlük

- çok bozuldum button 5. olunca, hoşlanmıyorum
- Tekirdağ'da sübyan koğuşunda tecavüz ettiler ya çocuklara, ona da kılım. İçimdeki canavar salıyor kendini ortaya
- PMS bir cinnet hali, insanın nasıl bir deli olduğunu görüp kendini durduramaması pek feci
- Dondurma yemenin kıymetli olduğu yaşlar var ya, pek güzeldi. En son Poyrazköy'de güzeldi dondurma yemek.
- Çok güzel köfte ekmek yedim ben bugün, sosu mmmmm idi. Canıma değsin, hepsi tuzsuz idi.
- Sabah 6'da kalkmak lazım, bahane ile evi toplarım biraz, saçımı sararım, sonra 9a beş kala çıkar işe giderim.
- Perşembe günü ilk maaşımı alacağım ya, pek heyecanlıyım
- Evde tereyağ yapmaya karar verdim, denemek lazım, mandıracı dedenin kemiklerini sızlatırcasına. Keşke satılmasa idi oralar, belki şimdi çiftlik kadını olur idim.
- Uruk'un çiçek hala yaşıyor, kendimi aştım. Maaşımı alınca ona bir saksı alacağım. Sulamayı nasılsa unutmuyorum.
- Yatağa baza almak lazım. Nasılsa kıracağız yine, ucuz nerde buluruz ki?
- İncecik, çıtır çıtır pizza istiyorum. Üstünde bol taze roka ile, mis gibi zeytinyağı son dakika da. Hatta Güney İtalya'da ki gibi içine acı biber attığım zeytinyağım olsun.

Bu kadar şimdilik

7 comments:

  1. kendimi, kızının günlüğünü gizlice okuyan baba gibi hissettim :P

    Çiçek hala yaşıyorsa, hala da ismi yoksa, artık bir ismi haketmiştir. Konuşuyor musun onunla? Sadece su ve toprak yetmez ;)

    Baza için Konfor markasının kampanyası varsa takip et. Hem sağlam, hem ucuz... 2 kişilik bazayı 300-400 arasına alma olasılığın hep var o markada...

    ReplyDelete
  2. ben çok ucuz baza istiyorum
    300-400 bize haram :)

    36 senedir ilk defa bir çiçek elimde yaşıyor, tuhaf değil mi? nazar değecek diye daha fazla yakınlaşmıyorum şimdilik :-)

    ReplyDelete
  3. yaşatırsın sen onu... ama bazen ne yaparsan yap yaşamıyorlar. umarım öyle olmaz. olursa bir tane daha konuşlandırırız :)

    ReplyDelete
  4. bir kere bu kadar yaşattım ya
    ölsem gam yemem

    hani o suda durup büyüyen bambular varya
    aha onları kurutanım ben
    var sen düşün

    ReplyDelete
  5. Cuma esenyurt'a gittim ya matbaa için..orda baza satan bi yer vardı.eşek kadar pankart açmışlar bazalar 150-175 lira diye..
    haberin olsun..
    ordan aklıma geldi..

    ReplyDelete
  6. gitsek mi c.tesi?
    kerem babası ile olacak
    ben bekarım

    ReplyDelete
  7. onlar tek kişilik olabilir ama... bir de sandıksız olabilir. iyi araştırın gitmeden.

    ReplyDelete