Tuesday, September 29, 2009

Güya Gündem

bir şekilde taciz ve seks ne kadar gözümüzün içine içine sokuluyor...
ne tuhaf ki, gerçek bir çürüme varmış gibi değil, gözümüzün içine içine; seksin ne kadar kötü ve zararlı olduğu iyice kanırta kanırta
Huylanıyorum hali ile
Öncelikle güvenmediğimden, huzur duymadığımdan, benim diyemediğimden
Yeni değil gerçi bunu diyemeyiş, çokkk uzun zamandır böyle.

bir umut yeşerir gibi iken Deniz Abi, kendisi için iyi, ülke için yine yine yeniden en kötü hamleyi yaptı. belki ilk 2-3 sene zor geçecekti ama derdimiz ekonomi ile sınırlı kalacaktı belki.

yeniden bir ışık var. çok çok beğendiğim, aman kurtuluşumuz dediğim değil. yinede bir umut, bir renk, bir nefes, burada bitmez bu hikaye dedirten...

gözümüze fazla ne sokulsa, ürpermeden mantık ile bakabilmeyi özledim
daha az bilinçli olmayı
koyun olmayı
üzerinde ısrarla durulan konularda aklı selim çözümleri bekleyebilmeyi özledim
çocukların mantığa yaraşır şekilde eğitilebildiği, 2 ileri 2 geri adımların atılmayacağı günleri özledim

........ acaba???

5 comments:

  1. yan basmaya devam ediyoruz. özgürlük adı altında özgürleşmemeye de... 2 ileri 2 geri, bizi olduğumuz noktada tutar. Ama sanki o noktadan da gerideyiz. Yıllardır, sistemli bir şekilde "alıştırılıyoruz"... Misal sokakta, TV'de, markette, İSKİ'de falan türbanlı görmeye alışmadık mı? İşte hangimiz artık "yadırgıyoruz?" Benimsemiyor olmak ayrı... Karşı olmak da ayrı... Karşı olduğumuz şeyi her gün görmeye alışıyoruz. Bu örneği, daha bir çok şeyle çoğaltabilirsiniz. Alışıyorsak, umutsuzuz.

    ReplyDelete
  2. ileriye bakmaya kitlenmek istiyorum
    elimi kolumu beynimi bağlayanlardan sıyrılmak, anamı alıp gitmeden, belki onlarda gitmeden...
    ya da iyice faşist olarak

    ReplyDelete
  3. sıkışan gaz patlar..adamlar deney bile yapmışlar..
    :=)

    ReplyDelete
  4. Misal sokakta, TV'de, markette, İSKİ'de falan türbanlı görmeye alışmadık mı? İşte hangimiz artık "yadırgıyoruz?" demişsiniz ama alışamamışsınız. Ya da yedirememişsiniz kendinize. Peki ben de size soruyorum. TV'de, Markette, İSKİ'de neredeyse plaj kıyafetiyle gezenleri görmüyor muyuz? Gözümüz alışmadı mı? Alıştırılmıyor muyuz? TV'lerdeki reyting patlaması yapan dizilerle halka ve çocuklarımıza neler empoze ediliyor? Eskiden olay olan görüntülere neden kimse sesini çıkarmıyor?

    ReplyDelete