Saturday, September 26, 2009

Sıkıldım

Bre yalnızım. Bre yanımda; yüzü boynuma sığacak biri uzun süredir yok. Bre nasıl yoruldum. Tüm yüzler mi büyük gelmekte boynuma?

Hala, içtikçe aynı kadın doluyor boş kalan yerlerime. Değişmemiş. E değişmesin. Değiştirmesi muhtemel olan, değiştirmek istemedikten sonra ne gam?

İşte bir hafta sonu akşamı... Sıkışıp kaldım ofise... Yorulacak kadar çalıştırdım kendimi... Gidesim olmayan bir ev ile kalasım olmayan bir ofis arasında; isteksiz ve mecburi bir seçimin sonucundayım. Kırdım dizimi, internet ortamına aktım yine... Canım Dumas'ın Üç Silahşör'ünü yeniden okumak istiyor.

Bre sıkıldım. Bre ses kalmamış. Bre geçmez olmuş saatler.

Tayfun'umun dediği gibi: "Ha bire uğraşıyorum, ikiye varam diye"...

Nerede benim ikim? Benim bir kadınım var mı yaşayan? Gelip akacak mı içime? Alacak mı yalnız kalan yerlerimi? Yoksa düş mü?

4 comments:

  1. ben bu duyguyu bi yerden tanıyorum ama nerden...

    ReplyDelete
  2. Her koşulda yalnızız.
    sıkıcı olan en yalnız kalınacak anlarda ortaya çıkanlar.
    tüm keyifsizliklerin sebebi.
    Oysa ne güzel yalnız olmak, sessizlik, huzur

    ReplyDelete
  3. geçti yine :(
    ne iki yüzlü, ne tutarsız zamanlar yahu bunlar...

    ReplyDelete