Tuesday, September 22, 2009

Yazı..Kayan yazı..Kaymaz..kaymak..pastörize..süt

Bazen yazmaya karar veriyorum, o karar anından sonra yazıyı yazacak hal kalmıyor. Bir süre daha yazamayacağım sanırım. Aslında o kadar çok istiyorum ki yazmak..beynimden kelimeler, cümleler o kadar hızlı akmaya başlıyor ki..elimde değil..tutmuyorum hiç birini..bıraktım gittiler..biraz dolaşsınlar..saldım hepsini..bir vakitte gelecekler..işte o vakit yazı zamanı olacak..elinden tutup oturtacağım ve yazmaya başlayacağım..bu vakitsizlik yüzünden vücudumda isyanları oynuyor aylardır..sabah 4,5 gibi kalkıyorum..sanki önemli bir iş yapacakmışım gibi..oysa sadece uyanıveriyorum..sadece kalkmış oluyorum..sanki önemli bir yazı yazacakmışım gibi..oysa sadece....

4 comments:

  1. 9 ay 10 gün
    belki 3-5 gün daha
    zamanı gelince mutlaka çıkarlar

    ReplyDelete
  2. bazen...
    nadir de olsa..
    çok da nadir..pek de ehven..
    geliyor..
    çıktı çıkası var..
    çıka çıka ne çıktı..
    geldi de gitti..
    gitti gelemeden..
    attı kalbi..
    bir an.......

    ReplyDelete
  3. bu aralar ishal modunda yazıyorum. lakin duracak. hep durdu. sonra başlıyor bir anda... zamansız. düzensiz adet dönemlerim bunlar. yazıların bazılarındaki çürümüş koku da bundan. herkesin gelir bir gün muayyeni... geldiğinde zaten tutamayacaksın. şırıl şırıl akacak netekim.

    ReplyDelete
  4. götünden sallamanın en güzel örneği o vakittir diyosun yani..

    ReplyDelete