Thursday, October 8, 2009

1-2-3

1-2-3 derken çok oldu
ne güzel oldu
hoşgeldiniz efemmmm

5 comments:

  1. he ya..ben kendime diye açtıydım hedayelik..baktım ki talep var şekerim ehehehehehe...

    ReplyDelete
  2. kim geldi ki? ben bir türlü işlevsel hale getiremedim burayı yahu... nasıl göreceğim kim geldi? yani görebiliyor muyum? öyleyse neden beceriksizim? Yok zaten göremiyorsam, neden kimin geldiğini yazmıyorsunuz? Alooo... Kime diyorum? :D

    ReplyDelete
  3. la sağda sinemi görmiysin?
    akşama imran da gelmiş olur herhal
    gitti davetiyeleri

    ReplyDelete
  4. ha... biraz aşağı inende göriymişim :P

    laz da değilim lakin arada çok güzel laz olurum ben. valla olurum. hakını veririm. budur.

    e hoşgelmişsin bre sinem :)

    ReplyDelete
  5. uhuhuhuuhuuh
    muhacir laz :))))))))))))

    ReplyDelete