Wednesday, October 7, 2009

Demirel

Dün dündür, bugün bügündür
bilememişim lafın kıymetini

nasıl dünki seden değilsem, başkaları da dünki hallerinde değil
insan umar ki, ileriye doğru olsun değişimler
daha bir zenginlik olsun, daha bir akıl olsun

aldım elime oturuyorum oysa
bir nevi uçurtmam kaçtı, balonum patladı, bebeğimin başı koptu, yemeğin dibi tuttu
tatsız işte
karnımda başımda musallat bir ağrı

bitsin artık be yaw
çıktığımda biter sandıydım
konuşulmaz artık, konu kapanır
dün aile içine sokulmayan mal oldum
bugün arka dönen, gruplaşan
yarın göt veren?????

2 comments:

  1. bre yorulmuşum. inadım inattı, kıçım iki kanattı. bunca debelenmeye, "aha kapı, bu da sapı" dendi. içim rahat... elimden geleni yaptım. ama böyle olmamalı yahu "dost" üretilen ortamlar.

    ReplyDelete
  2. nerde kovdum dedim ki tavrı ise
    en açıklayıcı olan oldu bana..
    vay be

    ReplyDelete