Sunday, October 4, 2009

Bir kadeh şarap ve Puccini....


Ender güzelliklerden birini de bir pazar gecesi yaşıyorum.Hasbelkader aldığım ucuz şarap inanılmaz güzel çıktı..Bundan daha keyifli ne olabilir :)
İçmekte olduğum daha doğrusu son kadehini yudumlarken bu kelimeleri yazdığım şarap Sevilen-2006-Karasalkım...Bir papazkarası ve 10 lira para verdim bu leziz şaraba..
Beni çok şaşırttı..
Şaraba eşlik eden ise La Scala'da 1953'de kaydedilen Puccini'nin Tosca operası..
Operetler ise Maria Callas, Giuseppe Di Stefano,  Victor De Sabata:   La Scala Milan Orkestrası ve korosu..

Ne diyim..bazen insan kendini şımartmalı..hak ediyorum..
Sırf hinliğimden gittim ufak bir parmesan ve ufak bi isli peynir aldım şaraba eşlik etsin diye..bi de puccini..tamamdır :)

Bu arada seni de unutmadım..

2 comments:

  1. Papazkarasını sevemedim ben bir türlü
    Callas dedin mi dururum ama...

    e lucevan le stelle… ed olezzava
    la terra… stridea l’uscio
    dell'orto… e un passo sfiorava la rena..
    entrava ella, fragrante,
    mi cadea fra le braccia ...

    ReplyDelete
  2. Maria Callas denince, aklıma "Philadelphia" filminin unutulmaz sahnesindeki "La mamma morta" aryası geliyor. İnsanın tüylerini diken diken eden. Kan, gözyaşı, aşk, yangın...

    Seden'in affına sığınarak (olmayan İtalyancamla copy paste):

    "e l'angelo si accosta, bacia,
    e vi bacia la morte!
    corpo di moribonda è il corpo mio.
    prendilo dunque.
    io son già morta cosa!"

    ReplyDelete