Thursday, October 15, 2009

4Adam 1Kadın

10 comments:

  1. ben sinemaya gitmek istiyorum artık. Gerçi Uzak İhtimal özel gösteriminde gitmiştim. Ama ne bileyim... Sanki sinemaya gitmek başlı başına bir ritüel gibi... Öncesi ve sonrası... Beyoğlu'nda zaman gelsin diye dolanmak, Alaska Frigo yemek, arada sigara içmek, çıkışta filmi konuşmak için bir bira parlatıp sohbet etmek, dönüşte damağında kalan iz... Sinemaya gitme günleri mi düzenlesek acaba?

    ReplyDelete
  2. ben niye garibim?
    neden beyoğlunda sinemaya gitmeyi sevmiyorum...

    uyuzum deel mi?
    olmadı elistist vereyim?

    ReplyDelete
  3. benim için sinema Beyoğlu... AVM'lerden sıkılıyorum. Kadıköy de olur bak sinema için... Ama bina, sinema binası olacak arkadaş. böyle onlarca dükkanın içine ve yüzlerce hamburger kokusunun arasına sıkışmayacak... binanın dokusu olacak bir kere... bkz. Emek Sineması...

    elitist seden... :D

    böyle hafif yağmur çiselerken, tramvay raylarının hafif kayganlaşmış yüzeyinde yürümeye çalışarak sinemaya gitmek ne keyiflidir beee...

    ReplyDelete
  4. BEYOĞLUNU SEVMEMEK DEĞİL DERDİM
    GEREĞİNDEN FAZLA KALABALIK VAR YA...
    ÖLDÜREN, KAÇIRAN O

    ReplyDelete
  5. orası öyle... o deli kalabalığın ortasında, kendi kendime "ulan bok mu var burada, duyan geliyor" demişliğim ve bunu derken kendi kendime "ulan sen neden buradasın peki?" diye çemkirmişliğim var :D

    ReplyDelete
  6. KENDİME KIZMAMAK İÇİN GİTMİYORUM İŞTE :)

    2009 İÇERİSİNDE TOPLAM BEYOĞLU ZİYARETİM SANIRIM 3

    ReplyDelete
  7. lale seden..yazip ciziyosun da kek..nerde okudun..nerdeyse bi yigin vaktin gecmis orda hala kalk gel burda bidi bidi..yemem..(ezler) ehehehe

    bu arada beyoglu hamburgercileri soslu hamburgeri yillar icinde tarhana corbasina cevirmisler..
    bu da bole bi dip not idi..

    su caravaggio'nun filmini istiyorum ben..napsam da gitsem yahuuu

    ReplyDelete
  8. şaka gibi ama o vakti geçirdiğim son sene 1991
    yani 18 sene öncesi...

    ReplyDelete
  9. caravaggio için doctor appointment öneririm

    ReplyDelete
  10. belgesel tadinda izlemek icin doktor'a mi gitmek lazim :)

    ReplyDelete