Monday, October 12, 2009

Bir Fotoğraf Sergisi







10 comments:

  1. gezemedim ki... nedri bu sergi? :D

    ReplyDelete
  2. bık bık etmeyiniz
    işte sapı :-P

    ReplyDelete
  3. aha... bir "kapı"m vardı.. şimdi bir de sapım oldu hahahahahahaha

    ReplyDelete
  4. bir arada iken anlam ifade ediyorlar

    bir de bunun cereyan (kurander)yapanları var

    kapı kapamaya bayılanları da gördüm gerçi

    ReplyDelete
  5. var öyle bayılanlar... kimileri ayıltmaya değer oluyor. "İçgüdüsel Anlar" demiş şipşakçı arkadaş... İçinin güdüleri cereyan yapan adamlar var. asıl onlardan çekinirim. gerisi zararsız. o zaman kapılardan birini ısrarla kapamakta fayda var. yoksa durum iyice elektrikleniyor.

    ReplyDelete
  6. adnan şenses
    ayılana gazoz bayılana limon
    serbest çağrışım
    hafızanın derinliği ve boş bilgi çöplüğü oluşu

    ReplyDelete
  7. gideymişiz buna ama gidemedik an itibarile..sattiniz mi ?

    ReplyDelete
  8. gidemedik as usual...
    en azından kelem ve ben

    ReplyDelete
  9. ben zate yazdigimda farkettigim icin bende gidemedim lakin bu gibi seylere gidelim artikin..
    kelem efendiyi tiyatroya götürelim..
    neydi senin sevdigin adam ? ehehehe delirir mi acaba ?

    ReplyDelete
  10. kelemi yılbaşına kadar görebildiğimiz her gün nimet :)))

    adamın programı içler acısı bu ara

    ReplyDelete