Thursday, April 29, 2010

Walter Bishop


Fringe'i anlatır zati herkeşler.
Derdim Walter ile
Aşık bile olabilirim, arıza adam dürtüm fazla evet, ne var?
Bakın fotoğrafa, gözler nasıl?

Efenim kendileri Fringe dizisinin çılgın bilim adamıdır. Paralel evrene gidip gelmiş, bu sezon öğrendiğimiz gibi çocuğunun karbon kopisini oradan almış, çeşit çeşit icatlar buluşlar yapmış, beyninin bir kısmı kötü adamlarca çalınmış bu sebeple normalleşme ihtimali olmayan arızalı bir vatandaş.

IQsu 185 üzeri...
Halen büyük işleri tek başına çözerken, beynin kayıp parçası gereği mesela yolunu zor bulur, tek başına bir evde yaşayamaz
O halleri acıyla gülümsetir sizi
Bu haftalarda oğluna durumu itiraf etmeye debeleniyor, o suçlu çocuk hali sarıp sarmalama isteği doğuruyor insanda.

Kendine yaptığı ilaç karışımlarına ayrıca hastayım, insan hem bilim adamı hem über zeka olunca kendi anti depresanını kendi yaratır tabii :)
Kendisi hakkında duyduğum en güzel tanım:
"Walter Bishop Is The Greatest Tragic Figure On Television"

yeah baby

5 comments:

  1. kesinlikle hemfikirim.Ondan dediydim.

    ReplyDelete
  2. Diziyi ilk seyrettiğim zamanlarda adama her baktığımda Yüzüklerin Efendisi'nde yemek yediği sahne geliyordu aklıma :( (Faramir'e yaptıklarına gıcık kapmıştım zaten :)

    Sonra alıştım, sempatik bile gelmeye başladı :)

    ReplyDelete
  3. Rahmetli babama çok benzetiyorum ben adamı.
    Kendi ile bazen o kadar çok kaptırıyor ki oğlunu unutuyor.
    Kendi dünyasında o kadar mutlu oluyor ki oğlunla paylaşası gelmiyor.
    Evet anladın sen onu...

    ReplyDelete