Thursday, June 3, 2010

trafik mrafik boy moy

20.12.2007

geç başladım araba sürmeye...

18 de bir heves ehliyet alındı, dersler alındı...

akabinde arabaya da sahip olundu... Sonra araba çalınınca kasko parasına ilk koca el koydu, ben macintosh alıcam, yepyeni bir kariyer bekliyor beni dedi. Bende de o esnada yaş 22, çömezim, koca idare sanatı, gagalama sanatı filan bihaberim.. Bende inadım inat kişilik olarak kullanmam lan ben bundan sonra araba filan deyip teee 31 yaşına dek elimi gercekten direksiyona sürmedim.

Son 3 senedir de iş şartları mecbur kılıp, elimede zorla bedava arabaları tutuşturunca patronlar e hadi deyip tekrar döndüm çileli trafiğe. Çoğu zaman gayet memnun olsam da direksiyon başımdaki halimden, elimden beyzbol sopamı aldıkları beri daha bir sakin kişilik olarak devam ediyorum sürüş hayatıma. Sopam alınana dek en sevdigim şey trafikte kim dayılansa yolumu kesse, bir şey dese cart el freni söz konusu şahsın önünde çekilir, sopa ile beraber aşağı inilir, ne vardı kardeş diye sorulur ve bir çok sevimli sahne yaşanırdı (magandayım bu konuda evet, haksızlık var ise dayakta var). Neyse, son kocamız bu dövme işi benim iş, boşunamı benim gibi boylu poslu edeleli adam sectin deyu deyu, allem edip kallem edip aldı sopamı. Cüssemde eski cüssem degil, o dönem 98 kiloluk müthiş bir aygır iken bugun nerede ise %35imi kaybettim, yemiyor alet edevat olmadan herkese saldırmak. yine de eski günleri yad etmek istedikçe yapmıyor değilim ayrı...

Amma uzun konustum, neyse, dövemeyeliberi ağzımda hay bu trafigin boyle suruculerin içine mıçayım sık sık dökülürken ağzımdan bugun okudugumuz haber üzeri, freko iblisinin ağzının suyunu akıtan patron dedi ki " aha böyle sıçılır, sırf dilinde sırf dilinde"

olay şöyle vuku bulmuş:

"Fenerbahçe Ülker basketbol takımının ABD`li oyuncusu Willie Solomon bar çıkışında otomobile binerek Taksim`den ayrılmak istedi ancak girdiği bir sokaktan çıkamadı. Solomon, yolun ortasına park ettiğini öne sürdüğü taksinin açık penceresinden içeriye tuvaletini yaptı. Bu sırada Solomon`u gören taksi şoförü Turgut Çamcı, basketbolcu ve arkadaşlarıyla tartıştı. Tartışma kısa süre sonra kavgaya dönüştü. Polisin olaya müdahele etmesiyle Solomon, İnan ve Brown gözaltına alınarak Taksim Polis Merkezi`ne götürüldü."


No comments:

Post a Comment